Najnowsze Wpisy

.................... Komentarze (1)
09. maja 2004 17:33:00
linkologia.pl spis.pl

Dawno mnie tu nie bylo.... nawet dardzo dawno... nie wiem co mam powiedziec... wszystko w moim zyciu zmienia sie i to bardzo szybko... jakis czas temu mialam wielkiego dola... teraz juz wyszlam na prosta... czasem mam ochote cofnac czas... ale nie moge... nigdy jego nie spotkac... to nierealne... A z reszta to bez sensu... nie zaluje ze jego znalam i znam dalej... ze kochalam... ze z nim chodzilam... po co mam tego zalowac?? Juz po wszystkim... nie ma nas i nigdy nie bedzie... Juz jego chyba nie kocham... mam taka wielka nadzieje... to juz byl koniec... wtedy... nareszcie zrozumialam ze mnie nie kochal... plakalam... bardzo cierpialam z tego powodu ale dzieki wszystkim dobrym ludka wyszlam na prosta... Napewno kiedys znajde chlopaka ktory mnie bedzie kochal a ja jego... tylko jeszcze nie teraz... a z reszta nigdy nie wiadomo kiedy.... Papa Pozdro dla wszystkich:):*

icy_girl : :

ZaPoMnIaLaM:) Komentarze (0)
15. marca 2004 20:17:00
linkologia.pl spis.pl

Coz.... dzisiaj nic ciekawego siem sie ZdArZyLo...Tylko tyle ze qmple przyszli ale szybko sie zmyli... oo wogole jakas nowosc bo nie wiem od kiedy *** obchodzi czy powiem jemu czesc czy nie:D Czytalam sobie troche moj pamietniczek... nie wiem czy to dobrze czy zle... ale stwierdzilam ze wychodze coraz bardziej na prosta... te wszystkie zle chwile odchodza w zapomnienie.... teraz wiem ze wszystko sie juz uda i ulozy:) Trzeba wierzyc:) Pozdroooooo i buzka dla wszystkich:*:*

**JeSlI wIaRa CzYnI cUdA MuSiSz WiErZyC zE sIe Uda:)**
icy_girl : :

MoJ nOwY bLoGaSeK:D:D Komentarze (3)
14. marca 2004 23:28:00
linkologia.pl spis.pl

Cze!!

Witam was na moim nowym blogu. Mam nadzieje ze wam sie spodoba... Bede tu opisywala rozne fakty z mojego zycia... bez jakiejkolwiek cenzury... (a jak juz to z malutka:D) Nie mam pomyslu co wam wiecej napisac. Moze jutro napisze cosik nowego a teraz mykam spac bo jutro ciezki dzien... sprawdzian z muzyki i pytanko z fizy:( Ale jest spox teraz ucze sie myslec pozytywnie... zobaczymy ile czasu mi sie uda:D Pozdroooo dla wszystkich czytajacych ten blogas:*:*

icy_girl : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

olga | pepinia23 | paulusia | zmieniona-trzy-kropki | kozioek | Mailing